Uw klacht is voor ons een leermoment
Wij willen de beste thuiszorg leveren. U moet zich volledig thuis voelen bij HappyZorg. Bent u niet helemaal tevreden dan hopen wij dat u ons dat wilt laten weten. Want wij nemen dan graag uw ontevredenheid weg.
Als u uw ongenoegen wilt uiten, dan kunt u het beste eerst met de (thuis)zorgondernemer contact opnemen. Wij leren altijd van uw opmerkingen en nemen uw ongenoegen zeer serieus, dus schroom niet. Maar als u dat niet wilt of als u er met de vestigingseigenaar niet het gewenste resultaat bereikt, dan kunt u zich tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris van HappyZorg wenden voor advies en bemiddeling. U vindt hier de brochure ‘U vindt dat onze zorg beter kan’ met meer informatie over ons klachtenbeleid.
U kunt uw klacht via onderstaand digitaal formulier indienen. Na ontvangst van uw klacht neemt de klachtenfunctionaris binnen twee werkdagen contact met u op. U kunt uw klacht desgewenst anoniem melden. In dat geval kunnen wij u niet terug berichten.
Klachtenformulier
Geen zorgen: wij gaan veilig met je gegevens om. Dat lees je in ons privacybeleid.
Indien u schriftelijk een klacht in wilt dienen, stuurt u dan een ingevuld afdrukbaar klachtenformulier naar:
HappyZorg
T.a.v. de klachtenfunctionaris
Prinses Margrietplantsoen 50
2595 BR Den Haag
U kunt onze klachtenfunctionaris ook telefonisch bereiken op maandag, dinsdag en donderdag op telefoonnumer 070-262 22 21.
U treft hier het Klachtenreglement van HappyZorg.